Gud vad det snackas...

hejsan...

det e inte så att det inte fortsätts snacka om detta som sker nu.. alla vi som jobbar har ju olika tankar och funderingar. ingen vet riktigt vad de vill göra..hmm! det jobbiga är att folk som kommer och tittar tror verkligen att vi ska följa med och DRIVA det till dem.. MEN HALLÅ:... den får man ju diskutera då.. JAgh tror  inte jag vill det dessutom men det beror ju helt på vad som kommer hända... 

tills mitten av NOVEMBER händer det iaf inget från min sida.. tills dess får jag hålla ut.. Tobbe sa att vi får ju ha så roligt den sista tiden men jaa.., vi har ju kul..men vi snackar ju en del om det också...

.. nu börjar det närma sig lite med att jag ska fira min 20årsdag iaf... :d hoppas du jag bjudit kommer :D

// sara
( ut och röra på mig ? )

        


Kommentarer
Postat av: Emma

haha bantning är trist! ;) försöker bara bli lite nyttigare på veckorna. Men här är världens godaste bröd så vet inte om det är så nyttigt. haha

2008-09-02 @ 20:45:18
URL: http://gronlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0