SOPHIE KINSELLA :D

HEJSAN SVEJSAN!

jobb jobb och jobb.. idag tog jag dessutom tag i mig själv och börja läsa mina en bok som ligger vis SOFFAN..hela vägen på till jobbet och en hel del på väg hem..haha  var inne på internet och kolla nu.-. jag epå rätt bok nu men jag måste beställa boken som är i emellan sen bara sen nästa.. den först bok jag läste med henne var en FRI STÅENDE men nu e jag mer på en serie..haha... jaja det blir nog BRA! OM du ska läsa läs hennes...
"sophie Kinella "


annars då.. jaa det snackas ju en massa.. tobbe och ja e visst inne på samma spår..haha.. hoppas de löst det tills dess för deras egen skull!!


ted..hmm han e UTE i skogen och ugglar haha :P har ej hört av honom sen fyra :S menmen.. puss på det din skogsmulle :P


// Sara


vad fan e det för IDOL ?




Boken :   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0