snart kommer TED..

jaa imorgn kommer ted hem igen.tiden går väldigt fort när man har mycket att göra..

min eftermiddag igår och en bit in på kvällen satt jag med mormor på sjukan i ystad.. vet ej hur det gick.. hoppas på det bästa, verka som det blev gipsat nu är jag prata med min dryga syster!hmm.. att hon e så krävande e såå jobbigt.. det bästa hade varit om hon varit snäll och glad!


jobbet idag funka väl helt okej.. jag låsades som inget.. haha :P  men visst man kände att HON var lite spå.. prata med tobbe.. men va fan.. mogna.. haha! han har ju dessutom sakt upp sig, men men..  hoppas det kan vara över snart... dock behöver jag pengar! men jaa. borde ju lösa sig ?

ted ska vi eller inte ? asså .. vi borde göra det nu när vi frågat osv.. det e ju en viss sak i våra liv..  och det räcker ju med några månader  haha :P

// sara


vad ska man göra med alla sina tankar och drömmar ?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0