dagarna går, helgen är nära

jaaa tiden bara springer iväg..

idag har vi bytat däck på bilen :P gick till slut
varit ute med bella :P haha för vi byta däcken hos teds föräldrar!
 Men det blev bra till slut

sen har jag suttit i kö, kom till slut fram, snacka jag lita och såå
haha fatta typ en allt men jaa.. ska fundera på det lite.. kanske ringer igen en dag :P

sen ringde jag till nästa sak.. ska kolla upp lite till men jag sa JA så länge..
var typ servering på vestas med massa människor.. skoj :D

så vi får se..

MIN helg ser väldigt TOOOOOOMMMMMMut... om jag får säga det själv.. haha!
ted ska jobba hela helgen och jag har inte planerat något dirket!


Vi ¨får se, ev till landet ? om det går och fixa ?!!! får se!
vill rida >:D

// Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0