Fredagen é här :D

alla längtar till fredag om msn ska vara ledig hela helgen, osv osv.. man ska göra ditten och datten :D haha

själv ska man åka till becka snart :D ska låna ut vår kattbur, jaa för det e juu sååatt becka och magnus börjar flytta från och med måndags till borås.. ojj ojj!! får jag ju säga! men det blir nog bra för er.. nikan ju vara med varandrA! :D

sen vid 1400 ska jag "PLANERA MIG SJÄLV" haha

sen hade jag tänkt hem till mina föräldrar ocg ta hand om min HÄST.. vill vill villl.. det e såå underbart väder ochh såå
sen har jag tänkt lite själv ej frågat dem. men
TACO till ikväll.. hoppas det tycker det blir bra! haha ska kanske ringa och fråga ? hmm


ha det!
// Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0