kvälls inlägg!

eftermiddag spendera jag med GISELA och vi hade jätte trvligt om jag får säag det :D haha skoj var det!
vilken snygg tröja :P mmyyssspyssig! haha! vill med ha :D hahha!!
ted med :P


imorogn ska jag TRÄFFA JESSIKA ska bli skoj.. ska  komma in till henne i malmö vid två..s ka LUNCHA ts.. sen ska hon hämta majken vid halv fyra så då blir dte nog hemfärd! haha men det blir iaf en stund vilket e mycket trelvigt..
får se vad hon säger... :D
hopppas!!!! men jaaa.. vi får se

ted har varit på "mitt jobb" eller jaaa.. hmm blev lita sur på vad som hände idag..mycket kass om jag får säga det själv..
kan säga att det e lite kräkande.. :( haha vet ej om jag ska bry sig men jag gr det ändå..
i slut ändan blir dte liksom en del .. hmm!!!


nu ska man snart sova!

ska läsa lite SOPHIE KINSELLA :D fjärde boken nu :D skoj!!!

// Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0