Långfredag!

ted stack till sitt NYA jobb :P haha
vid tio.. blev jobb till halv 11 på kvällen.. hmm långpanna jaaapp!!

Jag och lina.. vi  ?? !! jaaaa hmm ?
fixa i garderoben.. (bild finns på torsdagen)
och städa ut lite i det vi hade där inne innna.. fixa lite över allt.. haha tog sin tid
tvätta gjorde jag med :D alltid tvätt :P

sen var vi i bräkne..
sola på verandan :D MYYYSS!! shit vilken märke jag fick efet ren halv timme haha.. fick byta till badbh.. :P
sen vid halv fem rngde teds pappa, blev middag hos farfar :D

kyckling med pommes.. bea sås & såå.. sallad.. hihi mummss s vard et! och skoj hade vi :D
lian var ju som sakt med..haha istället för teddddddan :D
han var såå duktiga och jobba!!!
ajja

efter farfar vid nio.. CYKLA vi hem.. kalllt vard et!
ade fixat godis och läsk..
blev syskon mys och filem
DINA ; MINA & VÅRA!!! handla om en pappa som hade 8 sjöbarn :P och en mamma med 10 barn
såå hitta de varandra och sååå.. GUFTE de sig.. så var det en massa händelser med barnen men det sluta LYCKLIGT :D
( vissssas på TV IKVÄLL:: söndag,, 5.an ??? )

sen kom teddan hem..snacka om jobb och såå
sen sova :D

// Sara

Syskorn fötter :D
syskon porträtt :P saar har tedddans fluga :D
LINAi hyllan :P

Kommentarer
Postat av: Anonym

vit man är .. där i hyllan :P

2009-04-12 @ 19:27:23
URL: http://linathegirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0