Måndag ,,

Ny vecka är det juu och allt,,,

påsken börjar närma sig :D hoppas påskägget kommer :D

igår var vi på landet hela dagen, min blogginsats var ej såååå god :P
men ikväll kommer det kanske lite skrivande.. vi får se


red min hästa pålle igår..och idag har jag träningsvärk som bara den :P haha! SHIT!
fick mina foto jag beställt,. :D skoj..så det måsyte fixas nu snart :D


lördag kvällen med emma och fors var mycket ttrevlig.. MUMSSSSS md GRILLAT ska jag lovaaa.. asså shit vad gott med årets första grillbit på vår nya grill:D hihi!



får se hur denna veckan artar sig,, ???!!
hmm blev ju inte som jag tänkte först men jaaa kanske lika bra det!!

på onsdag ska man till stan ystad och fixa sig :P :D längtarrrrr!!!

sen vill jag att lillsyrran kommer över.. så vi kan ha lite skoj här i skurup :P :D
hon har ju lov...

vill även träffa becka imorgon! hoppas! men vi får se vad som händer!



// Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0