Mycket dålig på ...

jaaa jag får erkänna att jag känner att jag har mycket annat för mig om dagarna nä att BLOGGA! vilket är både bra och dåligt.
haha NI som brukar läsa min blogg och se vad tusan jag hittar på med kan  inte följa mig :P haha!
men en liten blogg stund har jag nu :D


det e JOBB, till visssssss del :P haha idag skicka jag in teddan på "mitt jobb" haha men jag jobba själv i måndags!
sen igår shoppppa man nya SKOR... LÖPARSKOR :D haha! bra att han när man ska ut och gååååå :D

sen har det varit en del fotboll då och dåå

TITTA på SJÖBO _ MADESJÖ i lördags.. dock var det inte sååå skoj för sjöbo.. :D men jaaa teds pappa PETER tränar ju dem och hans syster <MY spela-. såå kanske kan se fler matcher när de är i sjöbo..
har varit en del med min syster som BÖRJAR blir stor.. haha DET VILL SÄGA att kärleken faller in för alla :P ÅHH det esåås koj att höra.. fast man vet ju inget, såå om de blir något mer..
HAHA det roliga är att man tycker att hon ÄRRR SÅÅ LITEn osv just med allt som händer.. men vad tusan gjorde man inte själv när man var 16 ÅR!!! haha!


//Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0