Påskafton,,

åt bullar till frukost :D mummsss
sen vet jag ej vad vi gjorde ?
Sara cykla till bräkne.. var duktigt :P
sen hem,, sola på eftermiddagen.. :D SKÖNT::
lin aoch jag fick ligga på gräsmattan ted tog ALLA två stolar PLUS en pall ! haha
sen duscha vii och fixa oss...
till tedsfamilj vid halv fem på PÅSKMIDDAG!
ted, jag och lina
morfar och farfar
jill, my och besa
teds mamma och pappa :D
skoj.. mummss med mat :D
jätte gott. teds mamma är sååå duktig och fixar god mat ;D
god bakelse till efterrätt,


sen bar det av tillSJÖBO!
till becka och magnus


fortsättning följer...

// Sara

Kommentarer
Postat av: Anonym

påskmat är inte min starka sidor, men ja det var okej,. och efterrätten var GOD (y) heheh satt fint den! ja.. låter spännande med "fortsättning följer..." hahahahahaha :P

2009-04-12 @ 19:29:04
URL: http://linathegirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0