Skärtorsdag!

vakna vid lite över nio.. närmare halv tio :P
fixa oss

sen til IKEA. haha handla en ny hylla till vår garderob.. e skit finnnnnn men blev lite ändringar just nu- som kanske blir ännu fler ändringar.. :D'
kanske fixa om ännu mer där igen inne så det blir ännu bättre.. ska bara komma på den bästa lösningen ;D hihi :D

sen fortsatte vår bil tur till ENTRE malmöö.. i like :D ohhh YEEEEEES! shopping lite blev det ..

JAG ÄLSKAR VÅREN :D NICEEEE med härliga färger coh sååå :P
lina shoppa också en hel del.. till skolavslutningbn ochhsåå..
gilla mamma kläderna ? HOPPAAS
värsta snygga SHORTSEN inhndla vii.. och kläning :P

ajja shorts, kläningar, linnen... blusssar osv blev de

sååå härligt.. linnen som är bra att ha _Å
ted KÖPTE en fluga.. såå sSÖT :D

svart med vita prickar :)
kom in i affären han leta runder lian pröva en kläning.. detta var på MQ..
han hitta ej den. så han gick  och fråga efter den..
hon bar vänta lite ska se efter..
kom till baka
" vi satt upp den för tio minuter sen och vi har ej fått in den inu"
ted bara okej...
menvi kan ta ner den i fönstrer om du vill ha den..
ted bara JAAA!
jag i mitt nya hår :D nya jacka .. och diadem :P

Mina nya shorts.. syrran likadana ;:p

Vår nya.,. nice :P haha dock blir det nog till fixning men här har jag fixat aif :D
t
TED`s flugggggggaaaaaa :D



// Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0