Sara med söndagskvällsmyssssssss

haha jaaaappp idag är det söndag, imorogn m¨ndag och en ny vecka närmar sig med stora steg,,jag får vänta några dagar till med att ha helg men SNART har jag HELG :) längtar ;)

fredagen bjöd på massa skoj med min syster
och henne vänner :D
shoppa även lite haha :D!
lörsag bjöd på massa skoj MED GISELA och alla andra,, förfest i stor stan SJÖBO.mycket trevligt haha :Dsen ÖJJJJA! :D
vilken kväll :D

idag söndag... jaa gick och la oss halv fyra upp halv åtta :D HAHA! gisela fick köra "SKRÅÅÅLLAN" till jobb :P
sen jobb jobb, har ju gått upp ochner
men lite bullar till frullle, sen kålpuddding så blev vi puddingar igen ;)

nu e det kväll, och jaa ska jobba imorogn!

STOR dag för SARA imorgon!! ! hopppas det går bra på det sätt som det ska gå bra på!

 // Sara

 GYMNASIET är nära nu..lycka tiill :Dkära syster


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Du har alltid söndagsmys!!! =)

jag villha lite ny blogg att läsa! :D

2009-10-01 @ 13:05:12
URL: http://rebeckajoensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0