Espetada

måste berätta om maten vi åt,

vi komdit fick vårt bod, kom mitt emellan två älrde par, men det på ena sidan var trevliga och pratsamma, jag valde ost, fick en del sorters ost att tesat , som kom från spaninen sa hon. där var även chvre, blpmögel och typ brie variant, men det var gott och ganska mättande för att vara förrätt. :D  tar det som efterrätt nästa gång hihi.
sen valde vi  "typ" husets specialitet TRÄKOLS- grillad OXFILÊ mummmssssss :P haha som satt på ett stätt och så  hade hon en ställning där de höngde, mycket läckert :d till det var det hemmalagad bea med och papparsås och sen fick man klyftpotais och lite grönsaksblandning som var typ stekt, det var mycket GOTT och mycket trevligt..
SJÄLVA stället var typ en dörr in..
ted tippa på 4x 15 aha var typ lång smallt och inte alls så stort, men mysigt, och det var gott om folk, eller ja de 32 sittplatser hon hade var fulla...


sen var man proppmätt iaf jag haha, ted tog DESSERT, men det var ingen höjdare, jag tippar på = färdig köpt.. men maten var god, köttet var underbart
alltså bara till att rekomendera,, hihi :D

nu ska man väl sova, upp tidigt imorogn.. typ

// Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0