Godmorgon

kl är strax över 10 här,, och vi vill sola :P haha ted är uppe på taket redan, carina är inte hemma just nu så vi kan ej fråga om vi får låna hennes bil,,, annars får vi nog nöja oss med taket idag haha...

ikväll får vi se hur det blir.. carina ska ha lite vänninor över, men hon fråga om jag ville med ut och äta för då skulle ted thomas och gällevari ( inte gävle ) haha  ut och hitta på med något, så vi får väl se vad de har tänkt...

nu ska jag upp till ted på taket då... :P vill ju blir brun.. men inte i kyla och moln haha :D

// Sara

PS,, saknar min lilla syster på MSN eller jaa allmänt internet... hmm när man inte kan prata då coh då blir längtan STTTTOOOOORR! fårn min sida :P DS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0