lördag...

idag är det lördag..

vi har tillbringat mesta dels av dagen på STRANDEN,, jag och teddan :P carina är i las palmas med en vännina och thomas jaa.a. han tittar på tv nu iaf.. :P

vivar på ett UPPDRAG imorse fixa lite inför presenter haha :P gick bra.. hoppas vi det funkar så som vi tänkt...

denna lördag blir nog inte så mycket skulle jag tro.. carina ska på jobb pass kl23. hm inte så skoj på en lördag kväll men men. så vi ska äta hemma är det tänkt iaf.. vad vet jag inte.. och vi vet ej när hon kommer hem i heller.. så vi får se...

hmm vad ska jag nu skriva ?

becka hör av dig,, jag sms, men inget svar! hmm


// Sara

Kommentarer
Postat av: Rebecka

hej gumman! jag såg ditt sms men jobbade då och hann inte svara och sen försvann den från mitt huvud, sakén är att det nog är mina timmar du har fått, för jag har tagit ledigt, så tyvärr så ska inte jobba ihop den 14:e. PUSS

2009-03-01 @ 10:29:30
URL: http://rebeckajoensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0