Rebecka ?

hmm är det så att det är det jobbet som man kan se på arbetsformedlingen... som du skrivit om...

jag sms idag emn inget svar.. :( hmm det var det första jag gjorde när jag läste det inlägget om jobbet. ajja, 

men du har ej så många dahar på dig att söka det, men jag tror/tycker nog att su ska försöka om det e lagom avstånd till jaa där du bor, men visst det kan ju g¨ååå snabbt och det vill jag inte,,
vill ju jobba lite till med dig min sköna höna :D

hoppas du hör av dig snart!

// Sara

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Hej mitt hjärtat! om det är det jobbet du tror som det skulle kunna vara så har jag sökt det, men det betyder ju inte att jag fått det, :) Jag vill jobba med dig med, alltså följer du och teddan med till borås :D hihi smart va? jag saknar dig och längtar tills du kommer hem! LOVE LOVE LOVE! Fru Eriksson

2009-02-04 @ 17:36:03
URL: http://rebeckajoensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0