söndag / ny månad...

söndag idag och vi hade hoppats på en FIN SOL dag, men den blev vi lurade på. kan man ju säga, har i stort sett regnat hela dagen, det var varit från och till men ändå dåligt,
så jag bestämde mig för att baka en kaka, vilket jag gjorde, en shkolad/apelsin kaka. var god, finns kvar i kylen om någon vill smaka hihi :P
sen har vi suttit vid datorn eller mest ted haha läst lite tidning, sen skulle vi till affären men den hade stängt så vi körde till hipperdion tror jag det hette, handla .. jaa skaulle handla tantastrumpor men det blev VIN haha, så vi har druckit lite nu inna vi ska iväg,
har fixat oss, just nu tittar ted fotboll och jag sitter ju då här haha :P ska snart iväg, bokat bord tiill SJU, ska bli gott, hoppas jag, det som sägs om ställe är BRA BRA, det e kött som gäller hehe :D


sen ska vi troligen MÖTA upp MARTIN ikväll.. :P får se vad det leder till haha !! :D JJJJIIIHHHOOOO :P

// Sara

jaaa och sist men inte minst, ny månad och allt ät det idag, snart exakt en månad sen vi åkte hit, hihi, tiden har gått fort, men solen den måste FRAM MER, och det ärrrr IMORGON och frmåt, måste ju bli brun hihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0