tänker på dig... svenska sjukvården är som den är!!

idag prata jag med de där hemma, har et typ hörts all på en vecka.. så nu var det dags..,
och som VÄNTAT var det juu inte bra med MIN MORMOR..

SVENSKA SJUKVÅRDEN, vad ska man säga ? HMMMMM!!

jaa, sååå JUST nu ligger mormor på ett rum I MALMÖ..kanske har blivit opererad eller ska iaf.
hon gick och trilla,, något gick sönder i armen..
NU i torsdag vard et på röntgen igen, hmm AXELEN är av och det såg inte alls bra.. så nu ska de "TESTA" att operera det.. får se vad som händer, kan resultera till att hon  inte kan röra armen, TYP BLI STEL och jaaa. mormor är ju pigg så men ingen MOTION HÖNA direkt. men vi hoppas på det bästa.. lite SPIK i armen får du nog.. men du fixar det MIN MORMOR!!
 sitter ju här inu, 1000 mil bort.. känns jobbigt vid sådanna här tillfällen men mamma säger att jag inte ska tänka för mcyket pådet! får försöka!!!

// Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0