vad ska den innehålla ?

jag har funderat på en sak, månag som skriver blogg, eller iaf en del,, har typ ett visst "tema" eller vad man ska kalla det,, det kan hadla om Sport, mode,, lumpen, smink och mat jaa det mesta liksom.. hmm som tur är det finns det en hel del som skriver om vad de gör om Dagarna,,haha och det e ju lite av vad jag gör,
Men ja är lite sådär som bloggar om vad som jag kommer på om, eller vad jag hittar på internet haha, det kan ju vara allt möjligt,

så på ett sätt har jag inget tema såå, utan bloggor om allt möjligt och såå vad jag hittar på om dagarna haha!!

vad tycker du ? är det "temat" bra eller ? eller är det bra att blogga om vad som helst ? haha..


Jag fortsätter iaf blogga om vad vi hittar på med här nere, och kanske lite allmänt vad som faller mig in.. haha :P

// Sara



 bilder gillar jag med på något sätt men glömmer det då och då.. så nu komemr det en BILD iaf !


Kommentarer
Postat av: Rebecka

jag tycker det e bra! så är min blogg med :D inget speciellt tema.

2009-02-06 @ 19:39:47
URL: http://rebeckajoensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0