Väldigt nöjd ...

mmm vid fem tog vi tag i våra kroppar JAG OCH TED :D tog på osss våra träningskläder och begav osss TILL PARKEN. där jag ej varit på några dagar :D
MEN DET GICK SKIT BRA,,
var hel nöjd när jag gick därifrån .. gooooddddddddd :D

hem laga mat, fiskgryta med kokt poatais stod det på MENYN idag .. var helt okej.. bra att vi äter fisk, gör ju inte det allt frö ofta hemma.. ( saknar skogan på visssss , åt stortsett en gång iveckan då)
men jaaa det var räkor i här idag.. MUMSS det gillar jag :D

haha nu sitter jag här,, (som vanligt) TED och thomas kollar på fotboll ( som vanligt)

trodde på utgångidag, verka så på martin innan, men nää det blev inget.. kanske senare i veckan sa han idag! vi får se,,,

// Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0