varm choklad

jaa just nu har jag drukcit en HÄRLIG varm kopp med VARM CHOKLAD ,, mycket trevligt,
dock mår jag inte helt hundra just nu, huvudet är inte med mig.. men hoppas jag sover bort det iaf,
vi var i parken och det var BRA ;O haha
sen hem laga spagetthi och köttfärssås, idag fick det bli på blandfärs, hitta ingen kycklingfärs i affären.. kasssss var slut,,antagligen, men men.. det var hyfsat gott,,

nu ikväll har vi läst och jag har vilat lite, carina och thomas är ute och äter men vännerna, sven-erik ska hem till sverige imorogn.. så det har lite middag,, menmen..

idag har jag för första gången träffat tessan under oss hennes MAN haha.. och hennes mamma, fats hon kom ju idag eller igår haha.. men jaa osvalder heter han, har ej sett han på en månad..haha helt sjukt,, men idag såå..
ajja inget viktigt vetande haha

// Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0