vilka städtag :P

hela huset är STÄDAT jag och TEDDDAN och thomas har varit i stora städ tag idag,.. snacka om att vi har varit duktiga,,, och just att man hjälps åt, det är himla bra hihi..

jag börja med att städa verandan, dammsuga,, ted satt ut alla saker, dynnor i soffan sv, (allt var inne i vardagsrummet sen STORMEN) iaf jag dammsuga.. välsigt sktigt var det. men det äär ju utomhus haha.. sen fick ted dammsugaren, fortsatte i resten av huset, jag fortsatte med att torka golvet där ute.. och såå,,  tog lång tid,, var mycket skit ich många skaer att vara under / runt osv haha :P

sen torka ja resten av hela huset med hhee BRAA sara :P
ted dammsuga, thomas dammrokar lite här och där,, putsa bordsglassen osv,, så nu är här fin fint,,

vi var himla duktiga :D

på slutet torka ja lite på vår toa,, ted damma lite på "vårt rum" haha och sen tävtta vi lite tvätt med...

// Sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0