Vilken dag...

jaa ted hämta thomas.. :D sen blev jag väckt när det kom tillbaka, åt frukost fixa oss för att ta bussen tilll stranden hihi, vid 10 gick vi ner till bussen, en liten stund innan vi kom fram såg vi en buss som var en vi kunde tait kom ej med den, synd för du hade vi sluppit vänta i 35 min, skit drygt var det, inte nog med det väl på bussen tog det sjukt lång tid, massa folk som skulle av och på osv, sen körde vi poå en smal väg och ja massa cykister ute som tog plats, sen var det markand på ett ställe sådär kom också massa kö och väntan, väl frame vid halv 12 till stranden sola vi KANSKE I TYP 20 min haha sen gick solen i moln,, sen tog vi som TUR  VI HADE med oss våra böcker och läste lite heheh sen kom solen igen såg ut som den kunde vara frame en stund, var dock framme i !15MIN till haha helt sjukt,, iaf jag lååg på mage och jaaa.. kanske somna till vet ej..haha sen gick solen i moln och kom typ en fram mer haha.. vid 2 tog vi lite fika men sen ringde carina att hon sluta jobb, hon hämta oss och vi åkte hem,,
 
nu i eftermiddag har jag LÄST i stieg larsson boken, har kommit 200 sidor fram nu iaf, börja bli lite spännande hehe :P hoppas på att det fpngar mig snart, åker ej hem utan att läsa klart denhaha :P KANSKE hihi :P

ajja nu ska vi nog åka och handla snart ??? !! tror det iaf,, sen blir det nog parken som vanligt,,, haha :P GUTT och BRA :D

// Sara

HOPPAS TEDS MAMMA KAN LÄSA IN; fattar ej varflr men vi hoppas på det bästa :D

Kommentarer
Postat av: Jane Pettersson

Ja, nu gick det bra =)Jag fick uppgradera bloggen!

Kram Jane

2009-02-03 @ 18:09:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0