....brist på annat...

jaa får väl ta och skriva lite till
 
att jag skickar med EMMA på facebook, gud vad man längtar hem på ett sätt för att se lilla FELICIA, men jag bad henne om en bild och jag hoppas att vi kan få en hihi... vi har umgåtts både under graviditete och sen lillan föddes den 080808 hihi :D sååå gulligt.. och jaa  nu feb blir hon ett halv år.. lilla pluttan vad tiden går fort...


måste säga att det här med att skaffa BARN bara fortsätter i vårt lilla samhälle.. eller iaf massa folk man vet, vissa ska ha barn snart andra om en tid.. det e MINST tre stycken från min Högstadie klass som har eller ska ha barn.. e det fler ? hmm men en tjej som fick barn precis när vi slutat nian ska ha en till nu,, och det är SÅ roligt för alla omständigheter som hänt.. det är ett stort steg med barn..

Själv sitter man och funderar på vad man ska göra här näst haha.. några som frågat om när vi kommer hem, men det vet vi ej inu.. haha vi har ETT KRAV haha om det går vill säga.. ATT BLI BRUN och ha skoj.. göra det vi vill och se oss om kring här nere...


// Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0