dagen har flyttit på...

ja fast morgonen var trög har det hänt mycket ändå... vi gick till Holiday world och spela vårt roligaspel :P sen bowla vi en runda. tre SERIER på 45 minhaha det gick undan :P
sen hem, fika vi lite,  tog det lungt.. sen handla vi till carina.. var i PARKEN idag igen.. jag gick dock idag.. ted sprang.. :D sen hem duscha..

laga mat..jag baka en KLADDKAKA . DOCK måste jaaag beklaga mig.. DET FINNS INTE KAKAO här nere.. shit assååå...men jaaa tomas var inte helt säker, kanske någon stans.. hmm ska leta... men iaf.. sen finns det TUSEN sorter av typ " OBOY" haha helt sjukt...
ajja fick göra på mörk choklad..den blev bra.. deras vispgrädde smaka skumt med hehe, men funka till kakan :P

nu iknäll spela vi MIG..:P var skoj..mycket skratt hihi..
lag Vi : ted och carina
lag DE jagoch tomas haha

nu ska man snart sova...

 VÅRT FAVVO spel :P skit kul e det--..haha


 våra poäng en av runderna.. jag en strike iaf ted fick nästan tre på rad haha.. shit..vilken tur ;)

    jag och mitt bowlingklot ;)         TEDDAN ;) på G :P

// Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0