dagen,, man ville ha sol...

fedag idag, ville ha sol, men det fattades idag.. så vi år frukost och såå, sen fixa vi med tvätt kolla på vad vi skulle laga till kvällsmat, åkte och handla tillkvällenoch lite allmänt, haha jag fick köra hem från affären och hit, men TED han var rädd som bara den, ( fast han kör ju inte så bra själv heller) men jag måste ju få för att lära mig,,
sen fixa vi oss lite, sen tog vi taxi till Bullevaren och titta, gick vid strandkanten lite,
tog fika paus på cafe de Paris med räkmacka haha och en brownie till efter och ted en räkmacka och sen banan splitt hihi :O
sen gick vi och titta på ÖDLORNA haha !! vilken turist attraktion asså...

sen tog vi taxi hem, för det blev kallt, hem vila lite, sen fixa vii lite till kvällens mat : Vikt väktar sjömansbiff... sen gick vi till Parken, vår nya "jobb" haha :P
sen hem fixa mat,, duscha..

nu har vi ätit och såå.. mums mums.. :D dock ingen ÄL i grytan.. för mycket POINTS!! haha!
dock dricker jag COCA COLA :D


// Sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0