datanördar

ja man sitter här vid datorn hela tiden nu på eftermiddagen, kollar allt möjligt kul haha... vädret e bara kass utanför sååå man har ej så mycket för isg.. vi har ej kommit fram till mat inu, men det löser sig nog någon gång, 
vart man än läser idag snackas det om let's dance , själv missar man det helt och hållet. har ej svenska kanaler här.. lite synd haha! kolla efter filmer på media market men inga med svensk text, FAST vad hade jag förväntat mig haha!!!

ted läser en tidning och ja spelar musik för honom.,  men jag har svårt att komma på vad jag vill lyssna :P

prata med rebecka på msn innan skoj skoj.. doick villjag ej att hon ska flytta, så bli hemma med dig!

// sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0