godis, godis , godis

jaa i affären inhandal jag mig lite GODIS, men jag ska säga att det var svårt att hitta sånt som det finns massor av i sverige, det blev typ mamboo eller vad det heter,, typ kola aktigt sen blev det en trolli mix haha, annasr var det typ en hel hylla med olika sorts choklad..haha men en tytte liten avdelning med sånt godis...  ajja jag fick lite..

sen köpte jag cashnötter och macadamer.. MUMS haha även popcorn.. så vi får väl se vad det blir idag :d har ju lite att välja på!!
 mend et e skoj att se vad det skiljer sig iaf..haha ! idag är ted ute och springer själv :P men man vet ju varfrö haha ;) skämt och sido hihi.. jag hade fan också behövtmen nu har vi varit ute varje dag sen måndags så jag vilar idag...


nu ska vi snart fixa mat tror jaaa.. hoppas ;)
sen blir det nog MIG idag med..

// Sara


Kommentarer
Postat av: rebecka

saknar dig sötnos!

2009-01-17 @ 23:13:38
URL: http://rebeckajoensson.blogg.se/
Postat av: Emma

innan jag fortsätter måste jag bara säga att du är så vacker på bilden från detta inlägg.

Ja, men gör det. Det finns ju hur mycket som helst, allt är på distans och sköts via nätet. Tom prov på nätet, över webcam. Hightech! Ja, jag läser upp från gymnasiet. Men läser Matte c som jag inte haft innan som jag behöver till utbildningen jag ska söka i höst :)

2009-01-17 @ 23:21:23
URL: http://gronlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0