Lördagkväll...

jaaa idag är det lördag.. och nu är det kväll haha, ska snart sova hade jag tänkt,,
kvällen blev, fixa oss, åkte till san agustin och prata med MARTIN :D haha träffa carina och thomas vänner från lillbabs,,haha skoj, kän´de väl  igen oss hehe :D trelviga människor :D
sen snacka vi då med MARTIN en bra stund, sen körde vi ner.. JAG KÖRDE till bullevarden, till restaurang "grand italia" tog ett bord, lite finare ställe.  åt räk och advokado förrätt med lite bröd som marinarat i vitlök och med tomatconcasse på typ, ted år SNIGLAR med tomatsås.. haha han gilla inte det, jag tyckte det smaka sådär, var ju tvungen att testa, smaka lite som typ musslor typ, fast tanken på vad det var såå BRRRRRR haha :P men nu har vi testat iaf.. sen åt TED struts tillvarmrätt och jag pasta med skaldjur hihi mumss mumsss.. men mättande som F::::A:::N haha :P teds var sådär , typ strutsen var liksom i sås, jag trodde det skulle vara en kött biten..  men han åt upp iaf..haha sen gick vi lite längs stranden typ... och titta, sen körde vi till BANKEN, sen hem..

Nu väl hemma har vi spelat SVERIGE spelet..skoj skoj..FÖR JAG VANN!! :P haha

nu ska vi sova, hoppas verkligen på strandväder imorogn, sen sak vi ut och äta imorogn kväll igen, är bestämt nu :D sen på kvällen.. får vi se, men hoppas på SKOJ:D

// Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0