Men MORMOR

ja .. prata med pappa en stund imorse.. bestämde att mamma skulle ringa idag .. men ikväll när jag skicka till lina, fråga om mamma kunde prata. JA då var hon ej hemma..
då var hon på sjukhuset.. jag bara vad gör hon där.. jo då hade MORMOR LILLA gått och trillat, hos grannen.. legat ut ca 2 timmar eller mer...hmm
hon har troligen svimmat, lina visste ej helt.. men jaa sen hade hon smärtor i armen..lilllllla mormor.. vill inte att sånt ska hända när jag e här.. 1000 mil ifrån dem alla.. man vill att alla ska vara friska och må bra..
vet ej hur det är med mormor.. hoppas lina kan sms imorgon och berätta när hon gick och la sig visste det nog inget, fick inget medelande då såå..
MEn jag tänker på mormor lilla och hoppas på det bästa, men visst man undrar vad det är när hon bara trillar ihop,, för sååå låter det!!

// Sara

hopppas de tarhand om lilla mormor på sjukan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0