Semlaaa

jaaa idag blev det ingen solning, kände att min hud behövde vila lite.. var lite öm här och där haha :P  s vi begav oss till holiday world för en bowling runda.. bowla och såå , sen tog vi taxi till Yumbo centrum och fika.. fick leta efetr stöllet först men när vi nästan gav upp hitta vi det hehe. var ju skit stort ställe med massa kringele krok.. haha
införskaffa mig en ny peicring idag, en rosa :P som glittrara vad annars haha :p snygg är en iaf.. var på tid tyckete både jag och ted,,

väl på cafet blev det en halv räkmacka haha :P och sen en SEMLA!! jaa en svensk elel rjag typ svensk.. var ett svenskt ägt cafe vi var på haha.. var helt okej..hade hoppas det var godare men nä.. semla är ju sådär gott heheh!!

sen tog vi taxi hem, varit i parken, handlat fick gå till affären, carina börjat jobba.. sen fixa vi mat coh såå.
fisk med spenat som vi tilllaga i ugnen sen potatismos till det och en  dill sås,väldigt enkel haha :P

var gott ..
sen har jag äntligen prata lite med min MAMMA, hon var svår att få tag i hehe men hon är snäll som fixar med MINA Papper om måste skcikas innnn :D tack mammmmaaa lilla :P
och en har de ju massa BRY med mormor. kan säga att det som händ eidag var ej roligt att höra..
FAN AVD HJÄLPLÖS JAG KÄNDE MIG, blev lite ledsen, mormor sitter hemma i sverige med bruten arm och ska ej gipsa den. hon har ont såå hon svimmar och jaaa det e helt sjukt,, prata lite med de här nere om det carina kan lite men jaa.. det verkar ju sjukt.. nu när hon rillat vet man ej hur det ligger.. och det kan ju förstöa andar saker runt om kring!!!
HOPPAS VERKLIGEN PÅ DET BÄSTA!!!! hoppppppppppppppppppass..

ajja nu ska man väl snart sova..  imrogn är det dags!! LILLLLLLLLBAAABSAN :P ska man se.. med 3 rätters middag :D
playa del sol.. :D

// Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0