SOL SOL, massor av SOL!!

jaaa frukost och sååå.. sen bar det av till STRANDEN, dag blev det AMADORES låg där i ett par timmar,.. hehe skönt med sol:D  läåste lite i min bok, en tidning och såå.. BADA två gånger haha...

sen köpte vi kort... som ska skickas hihi :D ska skriva klart dem ikväll tror jaaa..

När vi kom hem byta vi om tog det lite lungt sen blev det PARKEN. sprang två varv gick ett. himla skönt, MEN jag e slut i benen nu ikväll.. ajja det gör nytta iaf.. har duschat ochh såå nu sitter jag och väntar på kvälls mat.. haha blir bara senare och senare för varje dag! HJÄLP jag e hungrig... :P


haha sen ikväll ska de andra se fotboll hmm frå se vad jag gör.. kanske läsa ?

// Sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0