Solen är helt borta ?

ja när man vakna visste man ej hur det var, men öppna fönstret och såg ut, såg bra ut.:D så vi åt frulle titta ner mot havet och kände att nä, dit ska vi nog ej man såg lite MOLN och så.. men iaf, vi bestämde oss frö att sola på taket, det gjorde vi blev typ  40 min på vardera sida, sen var solen borta äevn här..haah massa tjocka moln kom..
men när JAG låg där och sola, tänkte jag på de där hemma.. haha läste på internet att det EV skulle blir SNÖ haha fy vad kallt det e hemma.. vi har det iaf varm, elle rjaaaa vår.. :P eller det e ju "vinter" här men ändå hihi :P 
VI klagar iaf inte, haha mer än att solen kunde varit framme hela tiden haha :P

teddan börjar få färg nu. eller jaa jag med om man ser min bikini linje men det e ju inte såå brun som ted, haha jag ÄR EN LITEN BLEKIS av mig skälv hihi.. men jaaa ska ej ge upp., mer brun måste jag bli än detta haihihi :P

// Sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0