tråkiga MOLN...

jaa vi vakna vid TIO... bara massa MOLN... såå tråkigt..solen var frmme en lite stund iaf..

tomas sa "jag ska tvätta BILEN" carin bara ohh det behöver jag med..haha
men sen sa hon ahh jag måste vvattna blommor osv..

spg jag och ted,, vi gick ner ted hjälpte thomas med hans.. jag putsa ryuotna invändet på carinas bil.., sen tvätta jag den bilen,, carina kom hjälpte till torka den,, putsa ruot ut vändigt, jag tvätta fälgarna..thomas och ted höllpå med thomas bil..STOR städning haha..
sen dammsuga vi i bilarna.. fyllde på OLJA på carinas och vatten hehe kolla på däcken.. snacka OM OLAGLIGA däck haah IAF I SVERIGE men man har vl ej samma krav här haha :P  det ädr med FEMKRONAN kan du glömmmaaaaa LÄTT på hennes framdäck haha.. men carina ska fixa det haha!
MEN SHIT vad repor och jaaa massa skavanker de är på hennes bill FOLK är inte rädda om annras bilar för FEMÖRE här nere... inte om sin egen heller.. shit.. vad sjukt....

ted och thomas håller på i garaget nu haha har ej sett dem på någon timme nu igen.. vet ej vad de gör.. själv gav man upp, blev kallt, har lagt i tvättmaskinen istället hehe...kollat på massa bloggar och sett på let's dance på internet..haha..

ikväll ska vi ut och äta påå någon billig men bra restaurang, får väl se vad det blir för mat och om det e såååå BILLLIGT! haha

// Sara

Jag och en PALM :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0