Tredagar..

ja nu i tre härliga underbara dagar, har solen varit frame och värmt oss som bara den.. så himla skönt och härligt det är.. visst imellanåt blir man lite rastlös men då kan man ju läsa lite eller titta på folk, BADA om man vill :P hihi eller gå på stranden lite,
ja alla tre dagar har vi varit på amadores, idag skjutsa carina oss dit sen tog vi BUSS 1 hem, gick bra och såå.. hihi tog ca en timme att ta sig hem,tror jaaa..

kan berätta attd et jag fått veta om min mormor var först att hon kommit hem inatt radan, att hon troligen skulle gipsas men att det VAR EN VECKAS VÄNTETID på det.. och jag tänkte FAN vad sjukt,, men senare idag fick jag sms igen om att hon bara skulle ha den lindad ch ha den knuten runt halsen eller haha vad man nu säger,, så man håller upp armen och såå liksom..m haha. jag tror att det blir bra till slut :D

ikväll har jag och ted fixat maten igen, stektkalkonfile med kokt potatis och en god kall currysås..mummmms var det :P carina är utte med några vänner och thomas var ju i källaren haha :P


nu ska jag tjata på ted, måste handla vatten.. OCH JAG HAR TÄNKT ATT TESTA KÖRA TILL AFFÄREN, jag har inte kört bil på snart en månad..haha helt sjukt, så nu är det dags, ted fixar det ju bra så då kanjuuu jag med.. (hoppas) hihi

// Sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0