Ut och spring...

sitter här och glor.... man nu om en stund MÅSTE jag ge mig ut, i PARKEn ska ta en härlig runda haha:P det e skoj när man bäl är där, och ABSOLUT när man väl sprunigt, gud så skönt det känns då hihi :D

sen ikväll ska vi äta fisk..hihi har gjort det flera gånger redan och det e gott :D carina ska ha besök vid sex så vi får se när vi får mat idag, mitt inatten ;) nä men skämt och sido, vi äter sådär sent om man gemför med hemma i sverige,


ja annat skoj som jag kan berätta innan jag ska ut, är att vi inleder vecka 3 här nere nu.haha dock måste jag säga att ibland känns det sm det var längre sen haha. men jaaa vi har en tid kvar :P e ju knappt brun... måste ha mer mer mer FÄRG :D hihi... sola lite på taket idag två timmar GUTT, ted e röd om armarna iaf :P får se om man märker själv sen ikväll,,,

hörs sen ;) hoppas jaaaagg

// Sara

Kommentarer
Postat av: Anonym

hur går det med jobb då? hittar ni inget? har ni börjat leta?? .. det behöver väl inte vara restaurang direkt. nägot annat kul kanske ? :) <3

2009-01-19 @ 22:48:41
URL: http://linathegirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0