Varför missar man detta----- "nya per gessle"

ähhnu har jag sett det, FAN vad ballt det var...

http://www.kvp.se/sport/1.1437828/se-gustafssons-drift-med-os-fiaskot


sååå BALLT,, NI MÅSTE SE DETTA OM NI EJ GJORT DET .. GÅTT PÅ SVT IKVÄLL, SÄKERT MÅNGA SOM SETT MEN EJ JAG, MEN JAG TITTA PÅ DET BÄSTA PÅ DATORN HIHI :D


 HÄR ÄR HÅNEN SOM DE KALLAR DET./ HITTAT PÅ KVP.SE
Ara Abrahamian, (låt Leva livet)
"Kom igen och plocka upp din medalj. Spela inte död som tv:s testbild, du måste ge oss lite program Abraham...Muta fila kom så ska vi muta, fila,fila..."

Therese Alshammar, (låt, Dressed for success)
" En ny dress for success. Kommer i ny form med en ny dräkt baby. En dress med blixtlås, det skulle varit kardborreband. "

Stefan Holm, (låt, Tycker om när du tar på mig)
"Jag tycker om när jag tar på mig. jag tycker om när jag slår min hand mot min kind. ...det kan aldrig kännas bättre än så här".

Carolina Klüft (låt, När vi två blir en)
"Men det är så svårt med längdhopp och sånt när man egentligen inte hoppar så långt. det är mest en massa prat om sjukamp och sånt som ger resultat."



snart får det väl bli sova ? hihi om ej hittar för mycket skoj till :D

// Sara


Kommentarer
Postat av: Emma

Aaaa vad härligt! Avsevärt mycket varmare än vad det är här i alla fall! :) Skönt!

Ja, men du kommer nog på tids nog vad du vill göra. Det gör vi nog alla! :) Ha det bra och sköt om dig!

2009-01-20 @ 16:55:24
URL: http://gronlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0