Vilken andra dag!

Tjooohooo! :D


ja, min andra dag på detta året har varit mycket bra. börja med apoteket imorse, sen ica båda ställena hade klydd med sina kassor ahah klara inte nya årets omslaging. sen hem, åt frulle, fixa mig tjata lite på lina, ringde om jill, hon kunde också hänga med. sen kom emma och hämta mig ich lina vid 11 tiden, körde till malmö, jill och teds föräldrar körde en egen bil. sen till the studio på turning torso, våning 12 hihi. kom dit snacka lite, fick fylla i papper och så.sen sitta en stund i soffan, jag var först ut att bli sminkad. sen de andra, sen vänta vi en liten stund sen fick vi komma in där vi blev fotograferade, lina och jag börja sen skiftades vi om, två som fotade osv.. gick bra och det var skoj :D tog sin tid att välja bilder sen, men det var värdt det hehe.. sen skulle man bestäma hus många bilder, men vi löste det. dock var jill VÄLDIGT hård mot sig själv ... fast lite e ju bra,annars kan det blir VÄLDIGT DYRT! hiihi...


om du blir uppringd av dem kan det vara jag som TIPSAT dem..

Bjuder på en BILD från idag :D




En PÅ LINA med:



// Sara

Kommentarer
Postat av: rebecka

gud vilka fina bilder :)

2009-01-03 @ 13:54:36
URL: http://rebeckajoensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0