Vilken trevlig första dag!

ja min första dag på 2009 var bra :D vi sov till 11 gick upp lite efter. sen ringde jag med jenni, vi åt frukost, vid halv ett körde jag till ystad...hem till JENNI och ROBINS fina lägenhet, snacka vi lite. körde och handla lite godis och chips... snack a och åt mums :P hihi.. sen hem vid fyra, fika till imorgon, titt apå kläder och så,
packa lite tills vi ska åk OCH ordna lite i lägenheten hihi, ja nu är det himla nära.. fattar inte det helt..men jag HOppas vi åker på måndag :D haha...
sen hämta jag lina vid kvart över 6 körde jag hem, hämta ted och maja, hämta pizza körde till teds familj de bjöd. trevligt trevligt. mummmmss ;) haha börjar året nyttigt NOT! haha


ajja nu ska man snart sova... ska iväg imorogn tar nog typ hela dagen! rebecka är så synd att du inte kan följa med men jag ska skriva upp dit namn p¨å en lista så de kan ringa idg med hihi :D

// Sara


Kommentarer
Postat av: S A N N A

snygg klänning!!

2009-01-03 @ 23:26:03
URL: http://tanzanit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0