3 månader och ej fixad

jaaaapp min klocka har varit på lagning i tre månader.. idag när teddan var i ystad på INTERVJU så skulle han kolla upp om min klocka..
den var ju så klart ej klar men idag fick vi BESKEDET att den aldrig kommer bli klar.. :( FINNS INTE ett sådant glas till den.. KASS SOM F*N men det får ju lösa sig =? asså jag gilla min klocka men jaa.. man vill ju ha en hel..

och de sa att frö försäkringspengen får man vilken som för samma pris.. kan ju välja dyrare.. eller såå.. så nu frå man väl åka ion och kolla. var några papper som skulle fyllas i med.. frå se.. när jag har tid :P haha men när jag känner för det :)

mm funderar lite allmänt, missuppfatta visst en sak.. men jaa jag måste ändå :P ett nej är ju et NEJ ;) haha det överlever jag väl ? kanske ?
haha!
men jag hoppas ju på det bästa!

// Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0