att vakna upp dagen efter..

det var inte vad man ville.. ska jag LOVA.. SHIT!!
MEN SOM MAN SÄGER.. MAN MÅR SOM MAN FÖRTJÄNAR.. HMM det gjorde jag med shit...
skojar inte om att jag mådde kasssss... och jaa det var ju VERKLIGEn ett tag sedan JAG var sååå FULL SOM jag var!! HAHA!! inget att skryta om.. men fan lite KUL att berätta


haha förrrrrrr när man VAR UNG ;) då blev man ej BAKIS men det blir jag nu... hihi

men vilken blaning det var igår..
vin, cider, snappppsssssssssss, grogg,, jaa allt skit haha.. hmm pappa säger att man inte ska blanda för jaaa.... då blir det kass dagen efter.. PAPPA har RÄTT :D

ajja, kom upp idag iaf till slut.. vid halv 11 -11 frukost,, tog sin tid haha :P sen gick vi upp på taket en stund.. vid halv 12 körde vi till affären,,, hade man blivit lite mer människa...

sen handla vi CHIPS pch "dippa" phiadelphia med smak..haha VAR vad DIPPA vi hitta här..haha de har ingen sån som i SVERIGE!! men men..
COCA COLA med.. MUMMMS så gott... :P
bra för bakis människor..:D haha!!

åt några mackor med...!!

// Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0