Fredag,,,

pappa ringde vid tjugo i nio, väckte mig iaf.. ja ted med haha.. kund eej somna om.. gick upp
handla bullar och sen massa godsaker. :P var i affären med och handla en del godsaker tillbullarna :D hihi

sen körde vi hem till pappa, och åt frukost,,

tog ut min hästa pålle och såå

sen körde vi ner till mormor, hjälpte till med lite allt möjligt, fixa stakettet och såå :D fika lite, handla till dem
och jag blev lliteARG för visa saker.. shit asså, bara massa klydd men men.. löser sig väl.. eller ja men det måste liksom kommaigång.. hmm.. ajja,, på måndag fixar vi väl det! kansek ? hmm!!

ajja sen hem,,

tog en RID  tur på min hästapålle :D hihi skoj :) åhh vad jag tycker om min häst, men varför bo såå långt bort ? hmm.. får funderA lite över det här nu..  gick bra.. hon var jätte duktig,, har ju inte ridit på¨ett bra tag så det gick bra i början sen kom en bussssss period :Phaha sen gick det bra igen.. :D skoj var det :D

ajja sen kom min kära mor hem,., och lillsyrran där emellan med juuu :D
fika vi på en macka och såå lite CHOKLADbulle haha :P MUMS :D

sen duscha vi oh fixa oss inför kvällen :D


// Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0