Fredag och helgen är nära :P

jaaa ska man iväg idag med.. haha som becka säger e sånt jobb vill jag med  ha :P men jag ska säga att för de andra e det inte så skoj.. de börjar sju på morgonen och jobbar ja till halv fem- fem.. långa dagar! fast de kännar ju mycket :P kanske ? haha :P

men för min del e jag mest inne över lunchen och hjälper till med ALLT MÖJLIGT,,, sen e det ju vanlig städning på eftermiddagen..och sen går man hem :D







ikväll ska man till beckis :D hihi hoppas vi slutar i bra tid.. somd et ser ut nu kör jag direkt till dig.. hoppas det gårbra :D haha...
sen ska vi laga mat ts i den mån vi kan ;P haha

och till slut har jag KÖPT GODIS mummmmsss.. hoppas du gillar det :P idag ska man inte tänka på vikten :p eller jooo lite haha :D

får ut och gå en runda.. ?? :P

// Sara

inget inu..nu börjar man ge upp.. fast jaaaa, man vet ju aldrig.. eller jo?

Kommentarer
Postat av: Sanna

Hoppas du får en bra fredag :)

2009-03-27 @ 09:56:25
URL: http://saniiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0