Fredag,,,

dagen då folk brukar SÄGA HELG ;O

jag säger,, MIN FÖRSTA ARBETSDAG imorgon sen jag kom tillbaka till sverige,,, och det känns som det gör.. hihi :P
fast det blir nog bra ska jag se :P kommer ju kännnnnnnas men det blir bra :D
ska ändå vara lite skoj att man ska iväg och göra något :D


idag var jag hos tandläkaren på morgonen.. sen åkte jag till becka en runda och hälsa på :D hihi..
SLUTA med att vi åt pannkakor :P "min pannkaksvän" hihi som jag gillar..
mummmsiga pannkakor blev det som bara den.. hahah...
sen åkte jag till hem landet, prata med pappa lite,, bara han hemma idag.
sen till mormor och ove,,
fixa lite i trädgården till dem :D sen handla jag till dem och hem med lina och louise :D haha som sedan skulle på fest :P
sen handla jag blommor och sååå :D en till OSS haha :P

har varit duktig :D BUSAT med NALLE en massaaaaaa hiih :D min lillaaaa buse hund :)

ajja!!

// Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0