LINA min kära syster,, jag är avis på dig!

har precis pratat MED LINA, min syster
hon är på skidresa med färsinga eller jag typ,, det är inte som det var när jag var med, nu får man ej genom skolan utan man tar ledigt fårn skolan.. TROR att BJÖRN en gammal idrottsläare håller i det nu,,

men det e såå soligt att höra,, alla backar osv.. dessutom känner man ju igen sig.. eller sååå man minnnnns ju tillbaka..haha sååå skoj det var,, men buss resan är ju inte så skoj..

det var en del som skadat sig dock :S men lina ta det lungt imorogn.. det var inget allvarligt så på de andra men ändå..
det e ju dessutom sista dagen imorogn men det e ju inte kul att skada sig...

ajja avundsjuk är man men man kan ju åka iväg någon gång i FRAMTIDEn om man vill hihih.. jag längat redan :P
lina sa att hon också vill med haha

någon annan ? ;)


// Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0