Ny vecka...

måndag :

idag vakna jag vid nio.. eller ja satt klockan.. gick inte upp först vid halv tio nästan,,
åt frukost,, sen  efter tio. eller ja ännu senare, gick vi till porla kusin och titta, sen körde vi till landäng och köpte ett nytt halsband till maja. :P hon har ett militär halsband hahah :P nu liggger maja i lumpen :P HIHI :P

sen  körde till flora och köpte två blommor :D till vårt hem..haha

när jag kom hem.. fixa jag mej..

sden körde jag till TOMELILLA :P
träffa GISELA, haft en jätte trevlig eftermiddag :D massa prat.. har varit väldigt trevligt :D tack för idag...
var och fika på BULLEN och BÖNAN
..haha MUMSS så gottt dettttttt VAR :D HIHI!
sen surfa vi lite på datorn :D

vid fem körde jag hem.. tanka bilen.. hade ett TREVLIGT SAMTAL på väg hem.. :D får se till helgen :P HAHA!!!
men jag e fundersam!!!

hem..åt v'ldigt gott.. grönsaksstuvning med kassler... mumssss ;D
sen var ted på fotboll vi hämta HM paket.. INTE SÅ NÖJD DOCK.. blir noig en del tillbaka!!! :S synddddd!!
var ute och gick en RUNDA! sen hem, prata lite i tele med någonsom fyller år idag haha!

nu är ted hemma.. kollar på tv...
druckit varmchoklad.. ted är SJUKoch ändå träna han.. haha så han ville ha något varmt,,

prata med mamma och pappa 4en runda.. om imorogn.. med det sak nog lösa sig bra.. hoppas det är bra med mormor nu bara,, hoppas den har läkt bra!

// Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0