REBECKA Yeeeess!

kom hem börja fixa mat efter en stund..prata med min pappa en runda!
sen kom becka..
vid lite i sex var maten klar.. åt vi pch såå..
vid lite över sex åkte ted till fotbolls mötet!
jag becka klädde på oss tog en promenad:D
gick en runda, sen gick vi och SOLA! jaaa tro det eller ej men idag fixa jag på brännnnan :P tyckte det behövdes.. kändes bra tog 16 min :P skönt haha
sen tog vi en runda till konsum, handla en KNIV till becka och magnus, köpte frukt och bantingschoklad :P haha iaf som vi banta av påvägen hem! hgaha

blev fruktsallas med lite yoghurt när vi kom hem, titta tv och snacka en massa :Dhihi
sen kom tedddaaaan!  titta på tv och såå

tack för en trevlig kväll :D ses på fredag :D igen :P då blir SJÖBO osäkert hihi :D

// Sara

 hihi :P sööööt

Kommentarer
Postat av: Rebecka

guuuuuuud vilken hemsk bild SARA! haha den med stor rumpa hade nog varit bättre :P hahha ta för en trevlig kväll! och en god middag! alltid ett nöje att träffas! LOVE! ses på fredag! PUSS

2009-03-23 @ 22:52:33
URL: http://rebeckajoensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0