söndag!

vakna vid tio tiden :D skönt att sova en bra stund!!

sen vid 12 tiden körde jag in till stan,, MALMÖ,, tog en FIKA och en runda på stan med SARA :D skit roligt :D haha masssaaa roligt prat,
oj jag får säga det själv såå var det mycket HÄST snack :P haha vilka ridtöser vi är ;) thhiiihii!!
Men får ju säga att jag e rätt sugen på att följa med dig till västerstad en dag, rida för helle som för jaa ett bra tag sedan nu!

sen hem.. tvätta lite,, sen gick jag ut och gå en runda :D och ted fixa mat, handla och såå :D
blev kyckling med ris, soltorkadtomat och senapssås !!

nu ikväll är det tv tittande :P tro det eller ej :D haha!

nu är det beck!


// Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0