allmän info!


SKÄRGÅRDSDOKTORN ska komma på låååång film , ska börja spelas in sommaren 2010 :D
http://www.expressen.se/noje/film/1.1556496/skargardsdoktorn-blir-langfilm

Man minns det  en del men jag kan ju erkänna att jag kommer inte ihåg mycket från programen vad det var för handling osv,,
men det ska bli skoj att se den.

de borde visa fler program fårn förr.
TRE KRONER , NYA TIDER ( inte så länge sen, tror jah )
REDERIET ( istället för färjan)


det finns nya serier idag men det känns ints som förr,'
idag handlar det mycket om PERSONEN ifårga, hur man ska vara, hus man ska se ut hur man beter sig var man är ?
hur sköter man sin EKONOMI ?
vad stoppar man i sig ?

mm det e mycket som finns i FOKUS!!!


i BLONDINBELLAS blogg kan man LÄRA sig att få bättre självkänsla
jag tycker att det är roligt att läsa och kan ge en olika små tankar som kan vara bra att ha med PÅVÄGEN :D

gå gärna in och läs! :)


MITT VECKOMÅL ÄR : inte äta godis mitt i VECKAN!! ( blev för mycket i helgen )
// Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0