Dotter och Mamma dag!

igår vid 10 tiden kom min mamma hem till oss :D vi bjöd på fika med bullar för hennes del, men för vår del FRUKOST :D
tog en ganska lång frukost och prata och så :D
sen gick vi till BIG STYLE där mamma fått present kort av oss :D
var där ganska länge ,
sluta med att MAMMA hitta Ett par snygga jenas :D och två tröjor, en t-shirt typ och en mer skjorttyg typ :P haha vet ej hur jag ska förklara. fin fint :D
sen gick vi på två andar affärer :D haha
sen hem och visa ted,,
senare gick vi ner till CAFÈt och fika.. hihi mummms..
sen körde mamma hem lite senare

jag ringde och prata jobb,  haha ! mm vi får se hur det blir,

sen körde vi till teds föräldrar med MAJA
teds mamma skulle iväg men de andra var hemma
åt taco och såå
vid lite i sju stack vi till fotbollen i JANSTORP, helt okej :P haha de VANN ju iaf
hade varit roligare om ted varit med :D haha!
men ja får ju erkänna att jag vant mig vid fotbollen en del nu iaf :D
haha
sen handla vi GODIS och GLASS hem till teds familj igen :

på Kvällen tog jag mig modet till att köra RULLER :D SÅÅÅÅÅÅ SKOJ :D
det har jag ine gjort på jaaa minst 2 år tror jag.,,
JAG OCH EMMA brukar ju åka i sjöbo på våren och sommaren! men jaaa,,,
JAG OCH JILL TOG OSS EN RUNDA PÅ FREDAGS KVÄLLEN  :) med lilla bella..
var roligt haha :D gick helt okej :D

senare
körde vi sen hem och la oss :D jag duscha och såå :D


// Sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0